fredag den 2. januar 2015

Vegan Christmas

My christmas dinner and dessert

Så i år var mit første år som 100% veganer i julen, men havde dog prøvet opskrifterne før.
Men jeg vil i dette indlæg dele min julemiddag med billeder. Nyd det :)
















Til hovedret fik jeg Mock Duck Wok. Mock duck er Seitanstykker, som man kan købe i asiatiske butikker eller over nettet. Og som I også kan se kartofler og en salat beståene af: grønkål, rødkål, granatæble,peberfrugter,valnødder, koriander,persille og krydderiblanding på tube.


















Og til dessert blev det selvfølgelig Ris ala mande med varm kirsebærsovs.
Ris ala manden lavede jeg på soya vanilije mælk, friske vaniljestænger og grødris. Kirsebærsovsen var købt - lidt nemt skal det jo være hihi.

Håber I havde en god jul og et godt nytår :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar