tirsdag den 28. juni 2011

Spirituel meditation

Dagens blogindlæg vil gå mere over i det spirituelle. Til at starte med vil jeg skrive min top 10 liste over meditationsmusik. Det skal siges at det ikke er alle der foretrækker at meditere med musik på, men jeg har prøvet både med og uden og jeg fik mest ud af det med musik. Hvis I foretrækker uden musik kan jeg anbefale at høre musikken som afslapning i stedet for. Nå, men her er listen - håber I kan finde inspiration :)

1. Nocturne - Secret Garden
2. Appasionata - Secret Garden
3. River Flows in You - Yiruma
4. Sleepsong - Secret Garden
5. Vem Kan Segla Förutan Vind - Karen Dalgaard´s version er bedst, men linket er fra en på youtube som også er god :)
6. The sound of rain
7. Nirvana
8. Hotel California - Eagles
9. Wish I Could Fly - Roxette
10. Colors of The Wind - Pocahontas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar