tirsdag den 1. april 2014

Mad efter juicefaste


 

Hvad skal jeg spise efter min juice faste?



Til alle jer der deltog sammen med mig i de 10 dages juice faste. Stort tillyke I har det sikkert rigtig godt og fulde af energi  tilat nyde det gode næsten-sommer-vejr. :)

Jeg undskylder for forsinkelse af dette indlæg, men læse i øjeblikket til eksamen, så der er lige lidt mere travlt end der plejer at være.

Jeg er dog blevet spurgt, om " Hvad skal jeg egentlig spise efter en juice faste, hvornår og hvor meget?"

Så her er hvad jeg gør efter en juice/vand faste, men bare husk, at hvad der er virker godt for mig, virker måske ikke ligeså godt for dig :)

Første og til og med 3. dagen spiser jeg kun frugt og tidligst efter frokost.

4. dag efter fasten begynder jeg med at spise fast aftensmad, typisk i form af supper, dampet eller rå grøntsager.


5. - 7, dage efter fasten spiser jeg både frugt om dagen og en normal aftensmad, men i små potioner ad gangen. Herefter normalt ( vegansk )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar