søndag den 1. juni 2014

MadAnmeldelse

Mad anmeldelse af Rema1000 veganske Pizza

Selvom denne pizza nu har været i butikken et stykke, så har jeg først fået smagt den nu, men her er hvad jeg synes om den :)

Den veganske magaritha pizza med tomat, ost og pesto smager rigtig godt.
Osten på pizzaen smager utrolig tæt på den orginale chedda ost. Personligt kan jeg dog ikke lide chedda så godt, da jeg finder den lidt for fed i smagen, men ellers var denne del rigtig god.

Bunden og tomatsovsen havde også en god smag, ikke så kraftig, men man kan jo altid selv putte flere krydderier på hvis det er.

Jeg lagde ikke rigtig mærke til at der var pesto hvilket jeg synes er ærgeligt, da jeg er stor fan af pesto.

Alt i alt vil jeg give denne pizza 3,5 kokkehuer ud af 5 kokkehuer da det var nogle små minusser og plus at jeg gerne vil smage den igen.

                                                        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar