søndag den 21. juli 2013

Anmeldelse af jordnøddebøffer part 2.

Anmeldelse af jordnøddebøffer part 2.

Jeg prøvede i dag de jordnøddebøffer, som jeg nævnte tidligere.

Selve bøfferne varmede jeg i ovnen, som anvist på pakken i 9 minutter på 200 grader -  ved siden af vandstegte jeg løg, forårsløg, spinat, peberfrugt, hvidløg og majs samt lidt basilikum og chili.

Ved første bid blev jeg ramt af en meget stærk smag - i hvert fald i forhold til hvad jeg er vant til - som desværre fjernede lidt af smagen fra bøffen. Jeg kunne godt smage jordnødderne, men alt i alt var de ret kedelige og jeg tror jeg måske jeg kunne have gjort det lidt bedre selv.

Jeg synes bøfferne var nemme at lave, godt stærke hvis man er til det og lidt knasende inde i bøffen på grund af jordnødderne. Desværre var de lidt mangelfulde i smagen, men med en hjemmelavet sovs eller godt blandet sammen med nogle andre grøntsager har de potientiale.





Jeg vil give dem 3 kokkehuer ud af 5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar