lørdag den 22. marts 2014

Hvor meget juice ?

Min personlige juice kost

Så er vi nået til dag 2. Her plejer mine detox symptomer at træde frem, men lad jer ikke skræmme, når først detoxen er ovre, får man så meget energi, klarhed og en general tilpashed i ens krop. Så hæng i.

Jeg er blevet spurgt nogle gange, hvor meget juice man egentlig skal drikke. Min personlige holding er, at det er individuelt, men at man skal drikke til man føler sig mæt og tilfreds. Denne faste handler ikke om at tælle kalorier, men mærke efter hos sig selv og følge ens intuation.
Personligt drikker jeg 3-4 store juice om  dagen. En stor juice for mig er 1 liter pr. måltid og starter som regel med frugt juice og blander herfra mere grønt i, i løbet ad dagen.

Her et eksempel på 1 dag for mig:
Før mogenmad : 1 liter rent vand med en ½-1 citron i

Morgenmad: 1 liter appelsinjuice ( ca. 10 appelsiner )

Før frokost: 1 liter vand

Frokost : 1 liter grøntsagsjuice med fx , selleri, gulerødder, æbler, kål og koriander

Eftermiddag: 1 liter vand

Aftensmad: 1 liter grøntsagsjuice, men gerne med lidt mere frugt i

Nat : 500ml rent vand

Jeg håber I kunne bruge disse informationer og ellers fortsat god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar