lørdag den 15. marts 2014

Den selvforsynende have

Den selvforsynende have

Dette blog indlæg er til alle jer med grønne fingre.
Nu nærmer foråret sig og tiden hvor man kan begynde, at plante frugt, grønt og urter i sin have eller hvis man ikke har en have, så i altankasser.

Jeg selv bor i en lejlighed uden have eller altan desværre, men er stadig intereseret, til når jeg en dag får en have, så hvorfor ikke begynde at studere på det i god tid? 

Derfor læser jeg i øjeblikket i denne bog, af John Seymour " Den Nye Selvforsynende Have" og jeg kan varmt anbefale den til alle med samme interesse.
Der står virkelig alt hvad man har brug for at vide til hele året rundt. Der står blandt andet hvornår man skal begynde at plante de forskellige grønsager frugter osv. Dette afsnit er indtil videre mit ynglings.
God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar